Concasorul hibrid cu impact Keestrack R3e

| Dec 10, 2018 | #keestrack #concasare
concasor hibrid cu impact keestrack r3e

Keestrack concureaza pentru premiul "Inovație in instalații și echipamente" la Summitul mondial pentru demolare din Dublin, Irlanda.

Echipamentul KEESTRACK R3e, concasor cu impact, mobil pe șenile, prin dimensiunile compacte de transport și de exploatare beneficiaza de toate avantajele conceptului hibrid diesel-electric oferit de Keestrack pentru majoritatea echipamentelor mobile de concasare și de sortare. Fiind dotat cu actionare hibrida, R3e poate funcționa în întregime fără emisii, datorită funcției sale plug-in. În plus, nivelul sonor al mașinii scade cu 30% atunci când funcția plug-in este utilizată, făcând concasorul sa se potriveasca perfect utilizarii in zonele urbane.

Keestrack R3e, prin gama sa largă de aplicații, aparține noii generații de concasoare hibride. R3e este un succesor al modelului R3 (cunoscut anterior ca Destroyer 1011) și are un design foarte atractiv, care a fost deasemeni apreciat prin acordarea premiului Red Dot Design. Juriul Red Dot a ținut cont de designul, funcționalitatea, siguranța și ușurința utilizării acestei mașini.

Ca și predecesorul său, R3e este extrem de mobil pe șine, rapid in operare și ușor de încărcat. Noile carcase mari de protecție precum și ușile cu deschidere largă permit o accesibilitate optimă și facilitează întreținerea. În plus, modelul R3e complet hibrid, cu propulsie diesel-electrică și cu funcționare complet electrică, asigură economii de combustibil de până la 70%. R3e poate furniza, de asemenea, energie electrică altor echipamente electrice, cum ar fi benzile transportoare electrice, prin conectorul sau extern.

In centrul echipamentului R3e este unitatea de concasare cu impact de înaltă performanță cu o intrare de 770 x 960 mm, care, în combinație cu rotorul de 920 mm (diametru: 1100 mm, 3200 kg) și vitezele mari ale rotorului, oferă capacități importante de concasare de până la 250 tone / h. Ciocanele de concasare special adaptate, o gamă largă de reglaje ale ambelor placi de impact și un sistem de protecție împotriva supraîncărcării, încercat și testat, asigură o gamă largă de aplicații, de la reciclarea betonului la producția de înaltă calitate a sorturilor de agregate.

Datorită motorului diesel Volvo Tier IV de 235 kW și a generatorului de 300 kVA, ca sursă de energie integrată, noul Keesrack R3e este complet autonom și extrem de flexibil pentru operarea pe șantierele de construcții. Concasorul este antrenat de un motor electric cu o putere de 132 kW sau opțional de 160 kW. Caracteristicile de performanță ale concasorului pot fi reglate ulterior prin volantele diferite de antrenare (375 mm / 450 mm). Toate componentele hidraulice (actionarea senilelor, actionarea concasorului, unitatea de alimentare / presortare, ventilatoarele de răcire) sunt alimentate de un motor electric de 45 kW cu două pompe cu sistem de detectare a sarcinii. Utilizarea intensă a acționărilor electrice pentru toate benzile transportoare și echipamentele periferice face ca instalatiile hidraulice complexe, costisitoare și sensibile sa fie ceva de domeniul trecutului. Noua tehnologie reduce considerabil costurile de întreținere și de exploatare.

Concasor mobil cu impact Keestrack

Keestrack R3e este echipat atat cu un conector catre exterior de 32 A pentru actionarea eficientă a echipamentelor auxiliare cum ar fi o statie de sortare electrica sau benzi transportoare suplimenatre, cat și cu un conector catre interior pentru a putea fi alimentat electric de la rețea sau de la un generator auxiliar. Toate aceste funcții sunt disponibile prin intermediul unui panou de comanda PLC și telecomanda fără fir, fără a utiliza motorul diesel integrat.

Cu o suprafață de sortare de aproape 4,4 m², noul sortator final cu un singur nivel oferă o suprafață cu aproximativ 30% mai mare decât modelul anterior, optimizând astfel productivitatea de sorturi de calitate superioară. Datorită benzii de recirculare și a windsifterului (sortator cu jet de aer) opțional pentru materiale ușoare (plastic, lemn etc.), este posibila obtinerea de sorturi într-un sistem închis, prevenindu-se astfel contaminarea. Dacă se dorește, sortul de dimensiune mai mare poate fi îndepărtat ca produs secundar prin intermediul unei benzi transportoare laterala, detașabila. Toate celelalte benzi transportoare, inclusiv ieșirea opțională a fractiei naturale fine din dispozitivul de pre-sortare, pot fi pliate cu ajutorul unui sistem hidraulic in vederea transportului (dimensiuni de transport L x B x H: 12.900 x 2.540 x 3.200 mm). Chiar și atunci când este complet echipat, echipamentul hibrid R3e are o greutate totala de transport de numai 33 de tone.

Datorită motorului diesel integrat, mașinile hibride Keestrack oferă o productivitate mare precum și  flexibilitate și mobilitate sporite, atat ca soluții autonome independente cat si integrate intr-o linie de producție de concasoare electrice conectate prin cabluri la alte unități hibride sau complet electrice.